Šių metų gegužės 28 dieną mūsų grupė gyventojų, lydimi socialinių darbuotojų išvyko į Šventąją, kur atostogavome iki birželio 3 dienos. Apsigyvenome poilsio namuose „Mano Maljorka“ netoli jūros. Negalėjome atsidžiaugti jūra ir jos vaizdais. Aplankėme Palangą ir jos lankytinas vietas. Negalėjome neateiti ant Palangos tilto. Nuotaikos buvo nuostabios, visi labai džiaugėsi atostogomis. Maudėmės jūroje, nors jūros vanduo ir nebuvo šiltas. Tačiau saulutės tikrai užteko! Dviračiais važinėjomės po Šventąją, nuvažiuodavom ir iki Palangos tilto palydėti saulės. Nuostabu! Kepėme vakarais šašlykus, džiaugėmės vasara. Aplankėme Klaipėdos senamiestį, uostą. Negalėjome atsidžiaugti ekskursija į apverstą namą Radailiuose – tai ant stogo pastatytas namas, kuriame viskas apverčiama aukštyn kojom, žaismingai sujaukiant mūsų kasdieninę rutiną ir pojūčius. Ši relaksacija skirta mums, iškamuotiems nusistovėjusios tvarkos ir įpročių, kad naujai pažvelgtumėm į konforto ir stabilumo poreikį, ką ir patyrėme. Daug laiko praleidome Dino parke. Vos už 7 kilometrų už Klaipėdos atsidūrėme unikalioje vietoje – Dinozaurų parke Dino. LT  vaizdingoje teritorijoje. Parke matėme beveik 40 judančių, riaumojančių ir natūralaus dydžio dinozaurų, 5D kino teatrą, vaikų žaidimo aikšteles, batutus, veidrodžių labirintą, mašinėlių mūšius, traukinukų karuseles, dinozaurų labirintus galėjome pasidaryti laikinas tatuiruotes. Pramogų mums tikrai užteko, nuotaikos buvo puikios. Po pietų tą pačią dieną aplankėme Olando kepurę – lankytina vieta Klaipėdoje. Olando kepurė – 24,4 m. aukščio skardis Baltijos jūros pakrantėje. Manoma, kad kalnas gavo „Olando kepurės“ pavadinimą dėl jo panašumą į olandišką kepurę, kai žiūrima į jį iš jūros pusės. O vietiniai gyventojai šią vietovę vadina „Melmuže“. Nuo Olando kepurės atsivėrė vaizdas su stačiais krantais ir akmenuotais paplūdimiais. Nuo skardžio buvo patogu stebėti virš jūros skrendančius paukščius. Negalėjome atsigrožėti šiais vaizdais. Na kaip sakoma, yra pradžia, yra ir pabaiga. Paskutinį atostogų vakarą kepėme šašlykus ir dalijomės patirtais įspūdžiais. Labai didelį AČIŪ sakome mūsų direktoriui G. Girštautui už suteiktą galimybę mums pailsėti ir tiek daug pamatyti. Lauksime kitų metų!